۱۰ پاسخ

خواهر من یه مدت استفاده کرد

بله من یه مدت استفاده کردم

برای کیست سینه خیلی خوبه استفاده کن

من....

اره من اوایل هرروز الان یک در میان کردم

هم ای خوبه هم گل مغربی

یک سوال
شما احتمال زیاد مام رول استفاده میکنید آره؟
اگه آره توی ترکیباتش ببینید آلومینیوم هست؟ چون مام رولهایی که با آلومینیوم درست شده منافذ باز پوست رو کامل میبنده و مانع تعریق میشه و بخاطر همین گاها کیست ایجاد می‌کنه
از مام رولهایی استفاده کنید که با منیزیوم درست شده اونا بطور کامل منافذ رو نمیبنده و تعریق آروم آروم انجام میشه و باعث کیست نمیشه

من یه بار سینم بدجور درد گرفت خوب نمیشد رفتم دکتر همین داد چن روز خوردم که خوب شذم

اره من مرتب استفاده میکنم و خداروشکر کیستام بهتر شدن

من استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۴ سالگی