۳ پاسخ

دختر من خداروشکر اصلا اذیت نشد خیلی خوب بود
فقط ۴ساعت پاراکید دادم بهش مرتب

بستگی به بچه داره خدارو شکر برای دختر من از یک‌سالگی راحت تر بود

این داره ی شب..باید تب بر بدی

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🧿 مامان مهدیار🧿 ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی