از هفته چند به بعد سزارین کنیم مشکلی پیش نمیاد

۸ پاسخ

من 36هفته بودم سزارین شدم فشارم رفت بالا بچمم نرف دستگاه سه کیلو بود

من ۳۷ هفته ۶ روز نوبت داده

عروس عمم‌۳۷،۲ روز زایمان کرد

من ۳۸هفته یک روز گفته بهم

۳۸هفته باید پر بشه و تو هفته ۳۹

۳۸به بد خوبه

من 37 هفته و 5 روز سزارین شدم. بچم دستگاه رفت

واس منو نوشته ۳۸ هفته یک روز

سوال های مرتبط

مامان کامیار💙💎 مامان کامیار💙💎 هفته سی‌وهفتم بارداری