من 36هفته بودم سزارین شدم فشارم رفت بالا بچمم نرف دستگاه سه کیلو بود
من ۳۷ هفته ۶ روز نوبت داده
عروس عمم۳۷،۲ روز زایمان کرد
من ۳۸هفته یک روز گفته بهم
۳۸هفته باید پر بشه و تو هفته ۳۹
۳۸به بد خوبه
من 37 هفته و 5 روز سزارین شدم. بچم دستگاه رفت
واس منو نوشته ۳۸ هفته یک روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.