۵ پاسخ

عزیزم شما طبیعی باردار شدی؟؟ از کی اسپرین و انوکساپارین استفاده کردی ؟ دیدم کمبود پروتیین s داشتی منم دارم نمبدونم چکار کنم

من مشکانی اره

چند وقت بده زایمان میشه گذاشت آیودی

دخترمن یه روز بزرگترازنی نی شماست🥹

من برای بچه اولم دکتر طیبی گذاشتم بعد۶سال برداشتم ایندفعه میرم پیش دکترم که زمان بارداری میرفتم خانم شفا اونجا قراره برم بزارم

سوال های مرتبط