عزیزم شما طبیعی باردار شدی؟؟ از کی اسپرین و انوکساپارین استفاده کردی ؟ دیدم کمبود پروتیین s داشتی منم دارم نمبدونم چکار کنم
من مشکانی اره
چند وقت بده زایمان میشه گذاشت آیودی
دخترمن یه روز بزرگترازنی نی شماست🥹
من برای بچه اولم دکتر طیبی گذاشتم بعد۶سال برداشتم ایندفعه میرم پیش دکترم که زمان بارداری میرفتم خانم شفا اونجا قراره برم بزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.