۳ پاسخ

والا من ازش میترسیدم بنابراین رفتم سراغ آمپول جلوگیری که هورمونی هست و دکتر گفت عوارض نداره که مطمئنا داره
هفته اول خیلی بهم ریختم از لحاظ روحی و عصبی ولی الان حس می‌کنم نرمال شدم

من حاصل ایودی هستم🤣
میگن خوبه ولی من قبولش ندارم
چون اجیم ایودی رو بهترین جا زد ولی یهو رفت تو رحمش و‌مجبور شدن عملش کنن

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی