مامانا پس چرا من اون حالت نبض زدن زیر شکم و حس نمیکنم😢😕

۵ پاسخ

چون خیلی زوده عزیزم

من وقتی به پهلو چپ میخوابم یه کوچولو حس میکنم

منم نمیکنم

زووووده من هنوز ٥.٦ روز يه بار يه چيزااااي حس ميكنم با اين كه اصلا چربي ندارم و شكم اولمه

همه ک حس نمیکنن عزیزم بعضی بچه ها دیر تر تکون میخورن

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🎀 مامان مامان فندوق🎀 روزهای ابتدایی تولد