۳ پاسخ

عزیزم وزنش ک خوب بوده نرمالش همینقدر هست. اب دور بچه هم مایعات بخور.

انشالا بسلامتی خواهر
خبر بده از خودت

انشالله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رز کوچولو 👶🏻💗🫐 مامان رز کوچولو 👶🏻💗🫐 روزهای ابتدایی تولد