۲ پاسخ

پسر من همون روز اول بدنش گرم شده بود. بعدش اوکی شد. الان ۸ روز شده که واکسنشو زدم خداروشکر تب نداره

یه توصیه به مامانایی که واکسن ۱۸ ماهگی رو می‌خوان بزنن
حتما بعد از تزریق واکسن کفش بچه ها رو بپوشید بزارید خودشون راه برن تا واکسن تو پاشون حل بشه و تیکه و سفت نشه
و هر ۴ ساعت یا ۶ ساعت بهش بدون در نظر گرفتن تب پاراکید بدین
با این کار بچه ها فقط شب اول یه مقدار اذیت میکنن

سوال های مرتبط