۱۱ پاسخ

وااااای آررررره من که دیگه بی خیال شدم
زوری نیس که وقتی همکاری نمیکنه هم به من فشارمیاد هم به بچه
من دیگه میخام شهریوربگیرم که پسرم میشه دو سالو هشت ماهش شاید اون موقع بهتر همکاری کنه
خونه زندگیموکلن به نجاست کشیده😭😵‍💫

خیلی سخته خیلی

بخدا زوری نیست چندماهه درگیرشم همش میگم یاد میگیره اصلا جیشو نمیگه باید خودم ببرمش روزیم ۲بار خودشو خیس میکنه

تاپیک ترک پوشک بخون

خیلییییی سخته ولی باید صبور باشی یمدت که دیگه تو دستشویی باید زندگی کرد من سر پوشک کمر درد گرفتم

من که آسون بود برام
دخترم خیلی راحت گرفته شد

ماهم تو همین دوره ایم
کاش زود بگذره
غوله اخره

من باز کردم پوشکو دو روز بعد دوباره بستم صبرم در همون حد بود🤣🤦🏻‍♀️

من دیگه رد دادم 🤯🤯🤯🤯🤯هر ربع ساعت یبار مامان جیش داری؟؟؟اونم جوابم نمیده 🫠🫠🫠دوباره به زور میبرمش تا جیش داشته ولی نمیگه🥴🥴همینطور گرفتاریم🫩🫩

فک نکنم به اندازه شیر گرفتن سخت باشه

برای ماسخت نبودهرچندماهان تا۱ ماه اینا پی پی روتودستسویی نمیکردمیترسیدتوشلوارش میکرداما بازم راحت بودحیش روازهمون روزاول میگفت پی پی هم یه روزدرمیون میکرد

سوال های مرتبط