۴ پاسخ

من ازاد گرفتم فرقش ۱۰ هزار بود

من یارانه ای میدم بچه هام خیلی بهترو خوشمزتراز شیرای داروخونس

بله خانه بهداشت میده یارانه ایو و قیمتش نصف بقیه شیرخشک هاس

بله تو‌کارتون هست ونوشته روش شیر یارانه ای

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۳ ماهگی