من خریدم و پشیمونم اینا توشه که به کار من نمیاد
ناف بند
لچک
دور پیچ (دارم جدا چندتا)
جواربی که هیچ ربطی نداره مدلش به لباسا
دستکش که اونم ربطی نداشت پارچه ش به بقیه لباس ها
کلا صفر تا 3 سه تا کافیه بنظرم
و من خودم به شخصه جدا میخرم و از این چند تیکه ای نمیگیرم چون بعضی تیکه ها حس میکنم کاربردی نداره
ب من خیلی میگفتن بی مصرفه نخرم ولی خدایش الان ک بری قیمتارو ببینی جنس خوب 19 تیکه خیلی خیلی بصرفست و اینکه همه مدل توش هست خیلی خوبه
من گرفتم راضیم دوتا ست کامل توشه
من یک دست سایز صفر و یک دست سایز یک پنج تکه برداشتم بقیه رو تیکه تیکه خودم خریدم
من زیاد استفاده کردم ولی زیاد هزینه نکن براش من مارک ارزونی خریدم ولی کاربردی بود برام وسیله هایی داشت که رو سرویس های دیگه نبود
اگه کلاه و دستکش و اینا جدا میگیری
۱۹ تیکه یه چیز الکیه تیکه هاش و همشو حساب میکنن مثلا دستکش و جوراب و ۴تا حساب میکنن خلاصه اونقدرا مهم نیستش
اون ۱۹ تیکه ها واقعا خیلی از تیکه هاش بی مصرفه
شما با توجه به ماهی که بچت به دنیا میاد و گرمی و سردی هوا اگه چندتا ۲ تیکه یا ۳ تیکه بخری خیلی به کارت میاد
من واسه پسرم نخریدم واسه این جوجم ۱۹ تیکه نمیخرم
اصلا خوب نیست
تیکه های ب درد نخور داره، تکی بخر،سایز صفر یدونه،۱ سه دست، ۲ هم ۳دست، ۳ هم۴ دست
منم میخواستم همش ۵ تیکه فله بردارم ولی یک فروشنده گفت ۱۹ تیکه بردارم چون همه چی داره توش تا کلاه ناف بند جوراب همه چی کامل کامله و اینک دو دست لباس داخلشه دیگ کلاه ناف بندش با لباساش سته برای بیرون بردن قشنگ تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.