بستگی به دمای محیط و عادت بچت داره.من فقط تو بیمارستان کلاه سر دخترم گذاشتم همین که اوردم خونه سعی کردم زیاد لباس نپوشونم بهش چون بچه ها رو زیاد بپوشونی ممکنه با ی نسیم سرما بخورن،
اگه اون روز حموم رفته باشه اره
ن گرمه هوا
نهههه گرمهههه حتی شبمکلاه نمیزارم
نه اصلا
اگه باد بیاد شالمو میکشم سرش و روی گوشاش.گرمه بابا
شبا فقط پتو نازک میندازم روش اگه برم بیرون
جای ماک روزا خیلی گرمه ازاد میبرمش شبا باز خنکتر میشه یه لباس تنش میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.