۶ پاسخ

بستگی به دمای محیط و عادت بچت داره.من فقط تو بیمارستان کلاه سر دخترم گذاشتم همین که اوردم خونه سعی کردم زیاد لباس نپوشونم بهش چون بچه ها رو زیاد بپوشونی ممکنه با ی نسیم سرما بخورن،

اگه اون روز حموم رفته باشه اره

ن گرمه هوا

نهههه گرمهههه حتی شبم‌کلاه نمیزارم

نه اصلا
اگه باد بیاد شالمو میکشم سرش و روی گوشاش.گرمه بابا
شبا فقط پتو نازک میندازم روش اگه برم بیرون

جای ماک روزا خیلی گرمه ازاد میبرمش شبا باز خنکتر میشه یه لباس تنش میکنم

سوال های مرتبط