۱۴ پاسخ

خونم میزارم

بیرون بیشتر ولی خیلی کم ببینم سرده میزارم وگرنه بافتشو میپوشونم اونم کلاه داره میزارم رو سرش تو خونه کلا با رکابی خوابه

فقط بیرون

بیرون رفتنی هم تا دوماهگی گذاشتم بعدش نزاشتم. هوا گرمه دیگه عرق میکنه طفلک

وقتی حموم میکنم و وقتی ک میریم بیرون دختر من از کلا جوراب اصلا خوشش نمیاد تبش گرمه

فقط بیرون با وقتی که از حموم میاد

بیرون میرم الان جدیدا دیگ گرم شده کمتر میزارم

من تا بیست روزگیش هم خونه هم بیرون .ولی الان فقط بیرون رفتنی

ن بابا تو خومه چرا کلاه بزاریم

اینجا انقد گرمه همون بیرون هم کم نیاز میشه جز مواقعی که جایی باشم کولر تایم زیادی روشن باشه و محیط خیلی خنک باشه

دختر من کچله توی خونه یه پارچه نازک میندازم رو سرش بیرون رفتنی کلاه و روسری

الان هوا گرم شده بيرونم نميزارم گناه دارن

فقط بیرون ولی تازگیا بیرونم انقد جیغ میکشه تا دربیاریم کلاه رو ساکت میشه یا خودش با دست میکشه

واسه بیرون فقط میذارم

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی