۷ پاسخ

ن بزار عادت کنه

من بدون کلاه ولی زیر باد اسپیلت نمیزارم پشرم فقط خنکی بهش میخوره

با زیر دکمه کلا واینکه پنکه یکسره روشنه خانوم گرمایی هستن😂

نه کلا هم با بادی هست تازه اسپلیت روشنه

میبرمش تو اتاق کلاه نمیکنم

نه بچه من ک با ی زیر دکمه س کلا

نه.

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی