ببین یچی میگم الان ک اقدامی اصلن ب علائم قبل پریود توجه نکن.. نگوکه اولین باره فلان علائم دارم حتمن باردارم خوشحال نشو .. اقدامتو بکن حساسیت خرج نده مثل قبلنا زندگیتو بکن سخته اینکه توجه نکنی ولی غیرممکن نیست هرعلائمی داشتی بگو قراره پریود شم .. ک بعد اگ پرشدی ناامید نشی و استرس نگیری
عزیزم بهت درخواست دادم میشع قبول کنی
اابته دوره ام ۲۸ روزه ست امروز روز ۲۷ سیکل بود😔
فداسرت خدابزرگ چند وقته اقدامی؟
ان شالله ماه آینده غصه نخور، ب وقتش مادر میشی 😘💗💗
انشالله ماه بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.