روز۱۶ازادسازی و پریود شدم ۴روزم تا موعدم بود😣😣

۳ پاسخ

چندماه اقدامی

منم دوروز انداختم جلو نمیدانم ماه بعد باز امپول بزنم یانه

https://t.me/+nMqBbKRm2xI1MjU8
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین تلگرام گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین=@bahar2050

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هشتم بارداری
مامان آقا یوسِف مامان آقا یوسِف روزهای ابتدایی تولد
نیهان♥️آیهان نیهان♥️آیهان قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد امین مامان محمد امین هفته پانزدهم بارداری