پسرم واکسن ۱۸ماهگی زدیم دوغ بخوره بد نیس برا تب

۱ پاسخ

نه ندی بهش نه دوغ نه ماست

سوال های مرتبط

مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیان و کمند
🩵🩷 مامان کیان و کمند 🩵🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماکان👶🏻🩵نیکان👶💙 مامان ماکان👶🏻🩵نیکان👶💙 ۴ ماهگی
مامان دیانا ❤️ آدرینا مامان دیانا ❤️ آدرینا ۱۱ ماهگی
مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 هفته سی‌ویکم بارداری