۹ پاسخ

نه عزیزم منم دوغ نعنایی پاستوریزه مصرف می کنم و خداروشکر مشکلی هم ندارم

ولا من دیگه خیلی میترسم خیلی رعایت میکنم

نه بابا

نه مشکلی نداره منم خوردم خواهر

من چندین و چند بار حتی پشت سر هم دوغ نعنایی عالیس خوردم؛ مشکلی هم نداشتم خداروشکر... حساس نباشید

ن بابا فکر نکنم. 🫥 حالا باز ببین بقیع چی میگن

ن مشکلی نداره من حتی گلپرمیخورم

منکه یسره دوغ میخورم میگن خیلی هم خوبه

ساده بخر

سوال های مرتبط

مامان هلیا و نیلا💗💗 مامان هلیا و نیلا💗💗 ۴ ماهگی