دوغ نعنایی ضرر داره توی بارداری؟؟؟ بخاطر نعناش میگم؟🤔

۶ پاسخ

چرا نعنا باید بد باشه؟ من مامانم بم گف ماه اخر مرتب نعنا بخور بعدن بچه ت دنیا اومد نفخ و دلدرد کمتر داشته باشه

وااییی من ی مدت معده درد دادم فقط نعنا خشک و عرق نعنا می‌ریختم تو دوغ میخوردم خوب میشدم

من که دوسه روزه دوغ محلی ترش دوس دارم نعنا خودم میرزم توش میخورم..... نمیدونم ضررداره یانه ولی دوسه روزه میخورم

نه برای چی بد باشه
اتفاقا خوبه
من موقع نفخ عرق نعنا میخورم دکترم گفته

نح ندارع

نه عزیزم هر چیزی کمش چرا باید ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد