چرا نعنا باید بد باشه؟ من مامانم بم گف ماه اخر مرتب نعنا بخور بعدن بچه ت دنیا اومد نفخ و دلدرد کمتر داشته باشه
وااییی من ی مدت معده درد دادم فقط نعنا خشک و عرق نعنا میریختم تو دوغ میخوردم خوب میشدم
من که دوسه روزه دوغ محلی ترش دوس دارم نعنا خودم میرزم توش میخورم..... نمیدونم ضررداره یانه ولی دوسه روزه میخورم
نه برای چی بد باشه
اتفاقا خوبه
من موقع نفخ عرق نعنا میخورم دکترم گفته
نح ندارع
نه عزیزم هر چیزی کمش چرا باید ضرر داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.