اشکال نداره بخور
ولی من خوردنی معدم اذیت میکنه همش اروق میزنم 😐
اشکالی که نداره
ولی کلا دوغ بخاطر نمکش بهتره نخوری چون ورممیکنی
من ماه های اول ک ویار داشتم فقط این دوغ ارومم میکرد
من ۳ ماه اول بارداری فقط دوغ آبعلی گازدار با خیار ونون میخوردم ،🥴🥴😂😂😂😂😂
ن بابا بخور
گازدار نفختو زیاد میکنه بدون گاز بخور
معدت اذیت نمیکنه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.