خانما دوغ ابعلی گاز دار ضرر داره بخورم؟؟؟

۷ پاسخ

اشکال نداره بخور
ولی من خوردنی معدم اذیت میکنه همش اروق میزنم 😐

اشکالی که نداره
ولی کلا دوغ بخاطر نمکش بهتره نخوری چون ورم‌میکنی

من ماه های اول ک ویار داشتم فقط این دوغ ارومم میکرد

من ۳ ماه اول بارداری فقط دوغ آبعلی گازدار با خیار ونون می‌خوردم ،🥴🥴😂😂😂😂😂

ن بابا بخور

گازدار نفختو زیاد میکنه بدون گاز بخور

معدت اذیت نمیکنه بخور

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی