خانما ماهی بخورم ضرر داره ؟؟؟

۷ پاسخ

نههههه ماهی تا میتونی بخور عالیه

نه عزیزم خیلیم خوبه

ماهی هایی ک گوشت قهوه ای دارن یا کلا خیلی گوشت بزرگی دارن مثل تن و ماهی شیر و اینا‌ جیوه خیلی دارن

قزل آلا و سالمون میتونی بخوری
قزل آلا نسبت به سالمون کمتر چربه.. سالمون منو گرفت واس همین قزل آلا میخورم هفته ای یک وعده
میگن دو وعده ولی بدنم نمیکشه هفته ای دوبار هم امگا3 میخورم

ماهی شیر چطور

بدون جیوه نه

قزل آلا بخور خیلیم عالیه

سوال های مرتبط

مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری