خانما نارنگی ضرر داره بخورم؟؟

۶ پاسخ

چرا همچین سوالایی میپرسید

ن عزیزم اتفاقا ویتامینc داره ولی سردیه زیادی بخوری دل درد میگیری گلو دردم میگیری

زیادیش باعث شروع درد میشه

دکتر به من گفت زیاد نخور

ن بخور چ ضرری داره

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد