خانما من جگر بخورم شیرمیدم ضرر داره؟

۳ پاسخ

بهتره نخوری دیر هضم معده بچه اذیت میشه واسه رفع هوس یه تیکه بخور عوضش سیرابی بخور کله پاچه بخور واسه شیرت عالی یعنی آبگوشت اینا معجزه میکنه ولی نخودش رو نخور

والا من تو همین کلیپای اینستا دیدم ک میگف نخوری بهتره آخه چون شیر میدی واسه بچه سنگینه از طرفی چون دیر هضم میشه مادر تو دفع ب مشکل میخوره بخیه هاش شاید باز شن

اگه تازه زایمان کردی نخور نکه قویه خونریزت زیادتر میشه

سوال های مرتبط

مامان آوا💜🩷❤️💛💚 مامان آوا💜🩷❤️💛💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی