خانما مصرف جگر کبابی تو شیردهی ضرر داره؟

۴ پاسخ

منم از 10روز به بعد که اومدم خونه خودم هروزخوردم الانم میخورم

والا من بعد از شیر دهی خوردم چند باری.
فقط فکر کنم ممکنه یبوست بیاره

جگر شیر رو شور میکنه

نه عزیزم چون تازه زایمان کردی جیگر خیلی خوبه چون خون از دست دادی بخوری بهتره
من از الان به فکر اماده کردن جیگره😁😁

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان امیرو نارین ❤️ مامان امیرو نارین ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان مهیار مهراد  💙 مامان مهیار مهراد 💙 ۲ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان علیرضاوارکان مامان علیرضاوارکان ۱۳ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی