سلام مامانا میتونم جگر کبابی بخورم؟

۴ پاسخ

فک کنم برا بچه سنگینه

اره چرانشه

اره بخور

والا آدم تو این گهواره میاد اینقد سوال میپرسن اینو بخوریم اینو نخوریم خب مگ جیگر چشه چ مشکلی داره ک نشه بخوری هرچیو دوس دارید بخورید سوال نداره ک

سوال های مرتبط

مامان دنیزم💕🥹 مامان دنیزم💕🥹 ۹ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱۵ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد