مامانا تو هفته من جگر ضرر داره هنوز ؟

۷ پاسخ

من ماه هفتم اندازی نیم کیلو خام خوردم نه هیچ زرنداره

گرمیه میگن بچه مدفوع میکنه
اگه گرمی زیاد بخوری

نچ بخور یخوده جون داشته باشی منم ماه ۷ بودم خوردم دوتا سیخ با دنبه😂

ماهی یکبار

ن عزیزم بخور .من ماهی یه بار میخوردم .

هیچی کمش ظرر نداره من گاهی چند تا دونه میخورم البته جیگر گوسفندی

کلا آره

سوال های مرتبط

مامان معجزم👶🏻💗 مامان معجزم👶🏻💗 ۳ ماهگی
مامان متین
ماهان مامان متین ماهان ۹ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان هادی💙🩵💙🩵 مامان هادی💙🩵💙🩵 ۴ ماهگی