من خیلی نارنگی و پرتقال میخورم ضرر نداره

۱۰ پاسخ

نه نوش جونت

عزیزم میگن نارنگی زایمان‌زود رس میاره
پرتقال؛هم‌روزی یکی اشکالی نداره

خوبه پوست بچه رو هم سفید میکنه

منم خیلی میخورم

دکتر من گفت خیلی پرتقال نخور... پرتقال و هندونه گفت محدود استفاده کنم. حالا نمیدونم

نهذعالیه

ن بچه ات سفیدمیشه ثپل

نه خوبه ویتامین سی باعث جذب آهن میشه
فقط زود زود باید برین جیش کنین.🙃🤭

نه عالیه

نه ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی