یه سوال من نارنگی خیلی می‌خورم ایراد داره؟؟

۷ پاسخ

نه چه اشکالی بخور نوش جان

نه عالیه

من تنها میوه ای که دوست دارم نارنگیه😍خیلی تو بارداری خوبه ضمن اینکه قندش پایینه

نه چه ایرادی
من صبحمو با خوردن نارنگی آغاز میکنم😂

اره من روزی 5 6 تارو میخوردم دیروز رفتم سونو وزن پسرم 3 کیلو و 60 بود

ن اتفاقا بهداشت بمن گفت بخور ضد نفخه

ن اتقافا خیلی خوبه خیلی وزن میده ب بچه

سوال های مرتبط

مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی