خانما یه سوال ‌ . خوردن زیاد نارنگی ضرر داره؟

۴ پاسخ

قندش زیاده

به نظر من هرچیزی ببش از اندازه مصرف کردنش بده
حتی سالمترین میوه ها وسبزیجات
حالااگه خیلی دلت میخواد روزی دوتا نهایت ۳تابخور

همه چی زیادش ضرر داره رعایت کنی بهتره☺️🌼

نه منم دوس دارم هی میخورم 😂 ولی سعی کن روزی بیشتر از سه تا نباشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی
مامان کارن جون مامان کارن جون ۴ ماهگی