ن واقعا من لبامو ژل زدم ابروهامم هروز لیفت میکنم خودم دکترمم هر سری منو میبینه میگ بازم ب خودت رسیدی ک چیزی اگ بود میگفت
ن ربطی نداره منم ابروهام و ترمیم کردم
عزیزم ژل ابرو گزینهی بهتریه
من خودم این کار رو انجام میدم و کسی باردار بیاد پیشم قطعا واسش انجام نمیدم چون مواد شیمیایی خطرناکی داره بوی بدی هم داره اسیب زاس
والا من از دکترم برای ناخن پرسیدم گفت بستگی به خودت داره و حساسیتات 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.