۵ پاسخ

قندش زیاده اگه هر روز میخوری روزی یک قاشق بخور

بخور فقط میگن سمنو رو فقط در روز پختش باید بخوری.نباید سمنوی مونده بخوری

نه خوبم هست ولی به اندازه زیاده روی نشه

خیلی خوبه بخصوص واسه وزن گیری جنین

نه اتفاقا عالیه درحد اعتدال بخور

سوال های مرتبط

مامان نور قلبم مامان نور قلبم روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۴ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌وسوم بارداری