۲ پاسخ

۱۳ سال پیش کپسول بود میزاشتن تو بازو اسمش یه چی دیگه بود الان میگن امپلنت

یه میله خیلی نازک هست ک میزارن تو بازو زیر پوست

سوال های مرتبط

مامان آیسان مرامی مامان آیسان مرامی ۱۶ ماهگی
مامان حلما
 تودلی 🧸 مامان حلما تودلی 🧸 هفته چهلم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۷ ماهگی
مامان دلسا👩🏻‍🍼🩷 مامان دلسا👩🏻‍🍼🩷 ۱ سالگی