۸ پاسخ

چند وقت بعد سزارین باردار شدی

برام سوال شد که مگه جنسیت بچه تو تعداد لباساش تاثیر داره؟😶😬

صفر بهدردنمیخوره فقط بیمارستان تنش میشه اکثرا یک یا دو میگیرن

من فعلا یه دست صفر ودودست یک خریدم .مامانم میگه جای صفر یک بخر ولی میگم یه دست صفر دیگه بخرم که بشه دوتا دودست یک دیگه ام بخرم

من از هر سایز ۳ دس خریدم

سلام عزیزم من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این ست سه تیکه 450 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop

تصویر

سایز صفر ی ۱۹تیکه
صفر تا ۳
۳-۶فعلا سه دس هرکدوم

من ۳ دست کامل سایز ۰ تا ۳ ماه خریدن
باقیش ۳ ماه به بالا چون زود رشد میکنه

سوال های مرتبط

مامان nini👶🩷🤰 مامان nini👶🩷🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق🩷🫢 مامان فندق🩷🫢 هفته بیست‌وهشتم بارداری