۸ پاسخ

چون بچه به دوسالگی که میرسه باید از مرحله دهانی خارج بشه تا الان دوست داشته فقط مک بزنه ولی از الان به بعد باید وارد مرحله جدید بشه ،اگر بچه رو درست از شیر و پستونک نگیرن بعث میشه تو ناخودآگاهش تاثیر بذاره و در بزرگسالی گرایش ب سیگار و ... پیدا کنه تا اون حس مکیدنش رو ارضا کنه

عزیزم من بهترین دکتر متخصص پریروز رفتم گفتم دکتر راجب شیر گرفتن چکار کنم بگیرم یا نه، گفت دیگ کافیه دینت هم ادا کردی، چون دیگ اون شیر هیچ ارزش غذایی نداره فقط برای بچه لذت بخشه قطعش کن ، پس اینجا اونایی ک میگن تا دوسالگی بهتره و فلان و بعضیا میان استرس و عذاب وجدان میدن به بقیه رو اصلا جدی نگیر باید هم غذاش خوب بشه هم خوابش شیر مقوی هم پاستوریزه هست

و ادامه حرفای دوستان اگر بد شیر بگیرید در بزرگسالی باعث میشه خدایی نکرده کشش به سیگار و چیزایی که مکیدنین پیدا کنن
اگر میخواید از شیر بگیرید یهو نگیرید و کم کم کم کنید

ولی من تا بتونم ی وعده شیر بصورت میان وعده میدم و ازش نمیگیرمش غذا جای خود ی وعده شیر جای خود

۲ تا ۲ و نیم سالگی
حتما نباید ۲ سالگی بگیری

بیین دکتر سپهراد گفتن که اولویت ترک شیر نیست شیشه س، اول باید شیشه رو بگیری بعد شیر خشک
گفتن که شیر خشک رو توی لیوان بهش بده که از شیشه بگیرین بعد که عادت کرد به لیوان بعد بهدجای شیر خشک شیر پاستوریزه بده اگه دوست نداره طعم بده بهش مثلا سرلاک یا موز بریز تا عادت کنه

پسر خواهر شوهرم فکر کنم تا ۵ سالگی پستونک و شیشه خورد چون مامانش به موقع ازش نگرفت
هر چیزی یه تایمی داره دیگه

مکیدن باعث میشه فرم دندون بچه بهم بریزه و دیگه درست نشه. شیر باید بخوره ولی تو لیوان.

خراب شدن دندون برا مکیدن، عقل زیاد میشه وابسته میشه دیگه نمی تونی بگیری مخصوصا برای بچه های سینه مادری که دیگه اختلال جنسی ام تو بچه ایجاد میکنه حالا شیشه زیاد مهم نیست و اینکه بخاطر بچه های تابستانونی تا ۲ سال ۲ ماه ام اشکال نداره بخورن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای من مامان دوقلوهای من ۱ سالگی