۶ پاسخ

عزیزم استراحت کن به خودت استرس نده

شیاف بزار استراحت کن زیر پات بالش بزار بیاد بالا

استراحت کن

منم چندروز پیش درد داشتم دکترم گفت برو به پهلوی چپ دراز بکش استراحت کن اگ شدید شد بهم‌خبر بده خداروشکر با استراحت بهتر شدم

دردات چجثری عزیزم بعضی وقتا درد کاذب میگیره
استراحت کن به خودتم اصلااسترس وارد نکن
تا شنبه چیزی نمونده

انشالله بسلامتی بغل بگیریش عزیزم نگران نباش هرچی صلاححه پیش میاد دردات منظم شر بری بیمارستان

سوال های مرتبط