۵ پاسخ

الرژی پروتئین گاوی

اروغش رو حتما بگیر که کلافه نباشه و روی سطح شیبدار بخوابونش

یچه من مدام میخاروند دماغش و چشماش قرمز میشد اینقد دستشو میکشید به صورتش دکتر گفت بخاطر الرژیه

من دخترم وقتایی ک اینجوری میکنه ینی خوابش میاد ولی ممکنه اگ دائم اونجوریه رفلاکس باشه

رفلاکس

سوال های مرتبط