۴ پاسخ

اره عزیزم من دیگه ماجلن ننیدم همون معمولی بنظرم فرقی نداره فقط باید پاستوریزه باشه

من از ۹.۱۰ ماهگی دادم

سلام بله عزيزم

اره گلم من ‌ از ۱۰ ماهگی میدم

سوال های مرتبط

مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی