منم امروز گفت دختر و تو برگه هم قید کرد 😍💖
البته مرکز خیلی معروفیه و کم پیش اومده خطا بده
من🩷😍😁
من🌸🩷.
به من گفت بیشتر میخوره دختر باشه نگفت احتمال داره یا چن درصد میخوره دختر باشه نمیدونم الان دختره یا پسر استرس گرفتم 🥲
به من احتمال داد و دختربود
به من احتمال داد ولی منتظر آنومالی هستم دکترم گفت رو ان تی حساب نکن
من ، پیش دکتر قاسمیان
من انتی گفت دختره و درست بود
ب من سر بچه اولم داد و اشتباه بودپسرشد
انتی رفتی؟ الان ازخدامه این دخترباشه
من تو برگه هم نوشت
یادته ک
پسر بود ولی😂😶
ان تی، به من گفت احتمالا دخترِ،الان منتظر سونو آنومالی هستیم تا مشخص بشه قطعی☺️🐣
من گفته بود ۷۰ درصد دختر
دختر شد
ب من احتمال داد و درست بود 😍🥹🐣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.