شام چی دارین؟
من موندم هنوز بلاتکلیف🥴🥴

۳۲ پاسخ

من ميگو سوخاري

ما ظهر سوپ خوردیم برای همین شب برنج و مرغ گذاشتم

زرشک پلو

املت😊

شاید املت

برگر

سرما خوردم حال ندارم میخام کته گوجه بزارم

سیب زمینی تخم مرغ آبپز

اینایی ک میگن پلو .ینی هم ظهر برنج درست می‌کنند و هم شب؟؟. راستی منم میخوام بورک کنم

منم تو بلاتکلیفی بودم که الان بلند شدم ماکارونی گذاشتم
واسه فردا ناهارم قرمه سبزی 😉

عدس پلو

ماهییی پلو

جاتون خالی ماهی

کباب.

ماکارونی
منزل مادر جان
از ظهر همین جا حضور دارم

ماکارونی و سالاد شیرازی

زرشک پلو

رشته پلو

خورشت بادمجون 🍆 یا قیمه بادمجون
چرا بلاتکلیف هنوز وق هست

چی همه غذا ها متنوع بود 😁به به😋

سیب‌زمینی‌ و گوشت

استامبولی لوبیا سبز از ظهر

برنج و کباب تابه ایی

فسنجون

سمبوسه

دمی. گوجه گزاشتم 😅

دل وجیگر وقلوه داریم جاتون سبز جغول بغول درس میکنم

من از الان به فکر ناهار فردام😂

دلتون نخاد قرمه سبزی

منم‌همینطور

گشنه پلو😂

عدس پلوووو

سوال های مرتبط

مامان هَمراز🧚🏻‍♀️⛄️ مامان هَمراز🧚🏻‍♀️⛄️ ۳ سالگی
مامان هانا گلی 👩🏵❤ مامان هانا گلی 👩🏵❤ ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی🐥 مامان جوجه طلایی🐥 ۳ سالگی