۱۲ پاسخ

سه روز مونده و لکه بینی داری
رفتی بتا دادی
پول دادی الکی چرااا خواهر من

لکه بینی یعنی شروع پریودیته

دکترا میگن یک هفته بعد از تاخیرتوت برید آزمایش بدید

۵تا۲۰مشکوکه

لکه بینی احتمالالانه گزینیه...۱هفته بمون اگه پریودنشدی ازمایش بده...الان مشکوک بارداری ای

ببین کلا بالای ۵ ک بره ممکنه کم کم بره بالا حالا ببین صبر کن روز موعدت پریود شدی هیچ نشدی تست بزن
همیشه قبل از اینکه تستت مثبت نشه نرو ازمایش

اگه رژیم زیبایی و هوش جنین خواستی در خدمتم
ایتا@nininazanin

لطفا به آزمایش دقت کنید
نوشته زیر ۲۵ باردار نیست
بالای ۲۵ بارداره
ببخشید عزیزم نمیخواستم نا امیدت کنم
صبر کن ان شاالله از موعدت بگذره بعد

مشکوک باید چند روز‌دیگه دوباره تست کنی

زود ازمایش دادی معمولا بتا منفی یکه

احتمالا بارداری صبرکن تابگذره بعدازمایش بده

عزیزم مشکوکه صبر کن بگذره از موعدت شاید بره بالا

مشکوکه

منفیه
چرا زود ازمایش دادی

سوال های مرتبط

مامان جان‌مادر مامان جان‌مادر هفته یازدهم بارداری
مامان آلاء 🎀 مامان آلاء 🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری