منم بالاخره زایمان کردم خدا کمک همه بکنه

۷ پاسخ

سلامت باشین خیلی ممنون ازتون دوستان سزارین درخواستی بودم والا ولی از طبیعی خیلی بهتره

مبارکه عزیزم چطور بود زایمانت

ب سلامتی
خوش بحالت من ک ۷ هفته دیگ دارم

ب سلامتی مبارک عزیزم

بسلامتی عزیزم قدمش مبارکه

به سلامتی عزیزم،قدم نورسیده مبارک🥰❤

بسلامتی مبارکه عزیزم 😍از تجربت به ماهم بگو😊

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد