۴ پاسخ

ارره ۹ تا ۱۰ ماهگی اینجور بود میمیرم زنده میشدم . مثل آدامس سینمو میکشید مجبور میشدم بزنمش یا دماغشو میگرفتم ول میکرد
وقتی بخان دندون در بیارن اینجور میشن
بعد اون پسرم ۲ تا دندونش نیش زد دیگع گاز نگرفت

وای 😭 خییییییییلی درد داره من ک اشک توی چشام جمع میشه
امروز آروم زدم به پشتش 😭

واکنش بد و تند نشون نده چون بچه ها لج بازن
پسرم چند روز این کارو میکرد با خوش رویی و آروم بهش میگفتم انجام نده هیچوقت عصبی نشدم دیگه انجام نداد

اره بابا ادنقد گاز میگرفت
سعی کن گاز ک میگیره اهمیت ندی کم کم یادش میرع

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان آوین 🐝 مامان آوین 🐝 ۱ سالگی