ارره ۹ تا ۱۰ ماهگی اینجور بود میمیرم زنده میشدم . مثل آدامس سینمو میکشید مجبور میشدم بزنمش یا دماغشو میگرفتم ول میکرد
وقتی بخان دندون در بیارن اینجور میشن
بعد اون پسرم ۲ تا دندونش نیش زد دیگع گاز نگرفت
وای 😭 خییییییییلی درد داره من ک اشک توی چشام جمع میشه
امروز آروم زدم به پشتش 😭
واکنش بد و تند نشون نده چون بچه ها لج بازن
پسرم چند روز این کارو میکرد با خوش رویی و آروم بهش میگفتم انجام نده هیچوقت عصبی نشدم دیگه انجام نداد
اره بابا ادنقد گاز میگرفت
سعی کن گاز ک میگیره اهمیت ندی کم کم یادش میرع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.