۶ پاسخ

خودت رو سر وزن بچت اذیت نکن من دخترم ۱۰ سالشه ۲۵ کیلوعه از اون اولش آنقدر بردمش دکتر بردم آزمایش انواع واقسام ویتامین ودارو خورد ولی بازم لاغره به خدا بعضی وقت ها وقتی لخت میشه جلوم وحشت میکنم از لاغری ولی چه میشه کرد من سعی خودم رو کردم میگن ان‌شاءالله ازدواج کنه چاق میشه خوراکش هم خیلی خوبه ها همه چیز میخوره از من هم بیشتر

وااای خدا از این مزخرفات خودتو اذیت نکن گلم مهم اینه بچه ت سالمه به حرف هیچ کسم اهمیت نده مگه سلامت به چاقی لاغریه اما اگر دوست داری همینطوری بچه ت پر تر بشه شیرخشک اپتامیل خوبه ولی درکل ژنتیک خیلی مهمه شاید بچه ژنتیکش اینطوریه من خواهر شوهرم حتا کمکی شیر خشکم میداد به بچه هاش ولی خیلللللی بچه هاش لاغر و ریز بودن

قرص لاکتاول بخر داروخانه بخور

شیر خودت کمه براش

بیشتر شیر خشک بده

چرا هم خودتو اذیت میکنی هم بچتو😐😐😐
هر بچه ای جثش فرق داره ...مگ چون بچه های اون تپل بودن بچه ی توهم باید تپل باشه؟
وزنش خوبه
وقتیم سیر میشه چرا میخوای اذیتش کنی
اصلا شبا نباید بیدارش کنی دیگ
گناه داره بذار خوابشو کامل بره
همونقدر که به شیر نیاز داره به خواب هم نیاز داره
بگو بچم لاغر نیست دختر باید ظریف باشه😒

سوال های مرتبط