مامانا من سرما خوردم تو شیردهی چه قرصی مجازه بخورم؟

۴ پاسخ

اگه چرک داره کلوت و درد میکنه دیفن هیدرامین رو قرقره و بعد تف کن قورت نده

سرماخوردگی نخوریا. فقط استامینوفن هر ۶ساعت اگه ابریزش بینی داری شبی یه سیتریزین

سرماخوردگی و استامینوفن ساده ۲۵۰

استامینوفن سرما خوردگی

سوال های مرتبط

مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی