مگه جلو گیری نداشتی عزیزم
چرا این چند وقته همه دیر میکنن منم ۹ روز دیر کردم این ماه اخرشم با دارو گیاهی پریود شدم😂😂
واااااااااای من نهم باید میشدم هنوز نشدم ، مثل سگ میترسم بیبی چک بزنم اصلا جرات ندارم
وای هرچی زود بی بی چک بزنم من یه هفته از پریودیم گذشته بود با خودم گفتم هتمن عقب افتاده الان بیبی چک زدم باردارم نمیدونم چی خاکی به سرم کنم
یامبارکه یا بازم مبارکه😂😂
سردی نخوردی؟
من خودمم مث توم هنوز نشدم ولی هر روز دوغ خوردم😂سردی باعث میشه پریود نشی
البته ممکن هم هست حامله باشیم😂🤦♀️
تا دوهفته دیگه نشدی یه تست بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.