۱۲ پاسخ

من ک از ۱۸ هفته استراحت مطلقم چی بگم پس
دیگه دارم خل میشم

منم استراحت مطلق بودم تحمل کن فیلم ببین
گاهی راه برو ک ورم نکنی یا بدنت خواب نره
من این اخرا نمیتونستم راه برم بااینکه پیاده روی کوچیک توی خونه میکردم
من از ۳۵ ب بعد دیگ از مطلق در اومدم چون امن بود دیگ کارای سبک رو میکردم

واقعا خیلی سخته من دوران ویارم اینطوری بودم انقدر که مبلمون فرو رفته فقط همونجا زیست میکردم😑 یعنی شما بیرون اصلا نمی‌تونین برین بیرون حتی تو ماشین؟

و منی ک از اول بارداری تو استراحتم

هی منم تا اخر بارداریم باس مطلق باشم😔سه ماه

طول ۲۸ که بد نیست خیلی

🥲منم یک هفته است استراحتم
نه مطلق ولی دکتر گف استراحت کن...

🥲تنها هم هستم اکثرا بعد از ظهرا رو
واقعا خیلی سختمه
مادرشوهرم هم بالا سرمه ها
ولی فق زنگ میزنه کار نداری
اگه داری بیام واست انجام بدم🙄😐

واقعا نمیگذره این روزها . همش تو خونم بیکارم جز شمارش روزها کاری ندارم نمیتونمم پاشم کاری کنم ازدرد لگن

منم از الان استراحت تا ۳۸ اگه برسونم

من ۶ هفته باید بیمارستان بمونم چی بگم🫠💔

تموم میشه چیزی نمونده 🥲
منم از ۱۴هفته مطلق شدم تا الان ک دیگ مطلق طلق شدم تا احرش

من چه کنم که ۵ ماهه استراحت مطلق ام

سوال های مرتبط