۶ پاسخ

توت فرنگی و کیوی بعده یک سالگی میتونین بدین چون حساسیت زاس

ولله من میدمش خیلی دوس داره یه بار کم بدش اگ دیدی ساخت بش بعد بدش

من ک میدم عزیزم

بده
من دادم خیلی هم دوست داره

یکسال به بعد

توت فرنگی چون پوست نداره و‌سم میزنن بهش توی خود میوه میره
بهتره که ندین

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکا مامان مامان نیکا ۱۴ ماهگی
مامان رَستا جون 🥰 مامان رَستا جون 🥰 ۱۶ ماهگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی