ماه آخر حرکاتش خیلی مهمه
نوشابه شیرینیش خیلیه
ی کیک و نوشابه بخور ب سمت چپ دراز بکش بمون اگ تکون نخورد برو بیمارستان
من کیک و نوشابه خوردم اصلاااا تکون نخورد دیگ رفتم بیمارستان ب هاطر تکون کم و این ک نوار قلبش خوب نبود برام ختم بارداری زدن و زایمان کردم
مثلا من وقتی که غذا میخوردم یا چیزای شیرین ، تکونی نداشت اصلا واکنشی نشون نمیداد
برای همین رفتم زایشگاه
بیشتر از ۴ساعت بگذره مثلا تکون نخوره یا خیلی کم باشه توی طول روز البته الان یکم کمتر شده چون جاش تنگه
من چهل هفته کمتر شد البته نوار قلب جنین گرفتم اوکی نبود دیگه زایمان کردم برای همین دلیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.