دستور فرنی لطف میکنید ؟
با شیر پاستوریزه عیبی نداره من شنیدم تا یه سالگی نباید داد
من از دکتر پرسیدم گفت تا دوسالگی شیر و ماست پرچرب بده
پنیر هم ساده نده پنیرخامه ای بده
منم طبق گفته ی ایشون پرچرب دادم همیشه
دکتر گفت پرچرب
دکتر به من گفت باید پرچرب باشه حتی شیر ماجان هم مناسب بچه هاس پرچربه
منکه بخاطر حساسیت بچم با اب درست میکنم ولی دکتر کفت شیر پرچرب
من با پر چرب درست میکنم هیچی نمیشه
شیر پاستوریزه ممنوعه برا کودک با این سن. از دکتر بپرس بنظرم
من با شیرخشک میدم
مگه میشه تو این سن شیر پاستوریزه داد بهشون من با شیر خشک درست میکردم؟
بهداشت اشتباه گفت
من برای دخترم فرنی با شیرپرچرب ماجان درست میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.