۵ پاسخ

دختر منم از اول ک دنیا اومد قی میکرد چشمش بردمش دکتر پماد داد و قطره و گفت مجرای اشکی بیشتر نوزادا بسته هس و بخاطر همینه که قی میکنه

تنهاچیزی ک جواب داد اصلا به سرما نمیدادم
کلاه میزاشتم براش

منم بردم قطره با کتی ماید داد با پماد چشمی سریع خوب شد

من‌بردمش دکتر کلی دارو داد اما فقط ۳ تا شو استفاده کردم درست شد قطره چشمی امزیتا باکتی ماید ۱۰
و شربت ازیترومایسین

پماد تتراسکلین بگیر بزن پشت پلکش

سوال های مرتبط