دختر منم از اول ک دنیا اومد قی میکرد چشمش بردمش دکتر پماد داد و قطره و گفت مجرای اشکی بیشتر نوزادا بسته هس و بخاطر همینه که قی میکنه
تنهاچیزی ک جواب داد اصلا به سرما نمیدادم
کلاه میزاشتم براش
منم بردم قطره با کتی ماید داد با پماد چشمی سریع خوب شد
منبردمش دکتر کلی دارو داد اما فقط ۳ تا شو استفاده کردم درست شد قطره چشمی امزیتا باکتی ماید ۱۰
و شربت ازیترومایسین
پماد تتراسکلین بگیر بزن پشت پلکش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.